2017年1月7日星期六

XO炒鍋筍,生煎蓮藕肉餅

婚後咁耐以黎第一次買鍋筍食,好耐之前系系阿媽屋企食過,覺得味道一般,但老公近排叫我整多d齊菜俾佢食,佢話唔想試下食齊菜唔想食咁多肉,叫一個食肉獸黎煮齊菜真系有難道,哈哈……因為我唔喜歡食齊菜,我系無肉不歡的,我同老公講我盡量煮喇,其實我系唔識煮同埋唔想煮,呵呵!我對齊菜真系唔多識,求其煮……今日就煮佐呢款鍋筍珍珠筍同雪耳,老公話好食喎,我就覺得一般,炒好所有材料覺得好清淡我又多手放一匙羹XO醬落去,哈哈,即刻好味好多……另外蓮藕餅我特登加多d蓮藕絲放少d肉落去,咁樣感覺健康d(^_-)



6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 系……收到,我成日提自己小朋友要食多d菜架,
      但我自己又唔鐘意食菜同食好小的,呵呵……

      刪除
  2. 我覺得加XO醬炒餸都唔錯~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀系呀,炒餸炒飯加小小XO酱落去特別香架!

      刪除
  3. 其實煮素菜都唔太難,跟妳平時嘅煮食習慣無太大分別,只要唔落肉即可,可以用菇、豆、煎豆腐、麵筋、印尼發酵黃豆餅等代替肉類,又或者可以考慮買樽香菇粉調味,食落口都真係有少少似肉類嘅鮮味,因為都係蛋白質、胺基酸類物體。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前d菜多數放肉落去炒,俾老公話得多我依家已經少佐炒菜,多佐淥菜或者用蒜茸清炒就算,我好衰架無肉食我覺得好怪同周身唔舒服架,哈哈!香菇粉我有買呀,我用佐3幾次就無用,放埋佐一邊喇,我系時候要拎返出黎用,嘻嘻!

      刪除