2017年3月31日星期五

百香果牛油蛋糕仔 (附食譜)

前日整俾2個小朋友食嘅百香果蛋糕仔, 第一次用百香果黎整蛋糕仔真系好好食,岩岩焗好攤凍食果時蛋糕仔個表皮仲系好脆內部組織好軟熟,好正 !
但系百香果味唔够濃郁,下次再整要加多d果汁落去先得,呢d百香果超酸,酸到呢……同檸檬有得揮呀!我將果核冲水飲,嘩~超酸,我要加好多蜜糖先至飲到,如果唔加蜜糖中和吓,我應該唔會飲,太酸我真系飲唔到,d果核系可以食架,對身體好好架 !




好酸的百香果

低粉,牛油,糖粉,泡打粉,雞蛋,百香果













百香果牛油蛋糕仔食譜

材料: 

無鹽牛油100克,低粉120克,泡打粉2克,
糖粉100克
雞蛋2隻,百香果汁40克



做法:

  1. 牛油室溫放軟加糖打至蓬鬆
  2. 分3次加入已打匀的蛋汁繼續打至蓬鬆狀態
  3. 分2次加入已篩過的低粉和泡打粉用刮刀拌匀
  4. 倒入白香果果汁再次用刮刀拌匀
  5. 將麵糊倒入杯子裹8成滿已足够
  6. 預熱焗爐之後用180度焗20分鐘即可 !












8 則留言 :

  1. 我好怕食熱情果,想起都酸到震!!

    回覆刪除
  2. 我未食過百香果,乜原來咁酸架。
    你捧住盤蛋糕張相好靚,一臉的滿足,好幸福的女人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀百香果真系好酸!
      張相系阿仔嘅傑作,我話唔影佢系都要我影,佢今次影得我好好,佢平時同我影親多數系唔對焦同埋影我半邊面咁架,哈哈~

      刪除
  3. 我好中意百香果架!哩個啱晒我~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想問其實可唔可以撈埋D果核落蛋糕呢?

      刪除
    2. 中意就快d試下整黎食喇……我建議你加多d果汁落去整,味道會更加好,系可以撈埋d果核落去焗架,但我兩個小朋友唔喜歡有果核,所以我無加落去!
      我屋企仲有3個已經放到巢皮嘅百香果,我過幾日試吓整戚風蛋糕😊睇下效果如何

      刪除
    3. 明白了,謝謝你~~等你嘅戚風蛋糕:)

      刪除