2017年4月2日星期日

合掌瓜紅蘿蔔椰子粟米咸豬手湯,香茅煎豬扒,白灼菜心

近排懶…少佐煲老火湯,無煲湯一排又要煲下,早幾見超市咸豬手特價$39.9所以買定一隻放冰霜,依家咸豬手貴佐好多50幾蚊一隻呀(ಠ~ಠ)琴日系街市買埋其他材料煲,簡單d買佐紅蘿蔔,粟米,合掌瓜,椰子黎煲够晒清甜,琴晚煲湯一粒鹽都唔洗放,兩小朋友話d湯好飲,而我老公就話d湯椰子味唔够,我話更系唔够,我本來無打算放椰子,系我下午去惠康買野咁岩見有事先整好一盒盒嘅椰子肉,我見咁方便咪買一盒細細盒1O蚊嘅净椰子肉放埋落去囉,哈哈……佢話唔怪之得喇咁小椰子肉又無椰子水,我問佢好唔好飲,佢話好,如果椰子味重d會更加好飲囉 ! 另外隻咸豬手煲完湯拎出黎攤凍我將佢起佐條骨,放少少黑椒鹽搽面之後拎去焗一焗,再放凉用煲鮮紙包好放雪櫃雪凍再切片就可以當小食咁拎黎食,好正 ! 我以前間唔中會系街買果d原隻已經焗好嘅咸豬手返屋企食架,但依家越賣越貴,要成70~80蚊一隻,所以我無買好耐嚕~ (@^▽^@)













4 則留言 :

  1. 謙盈媽咪丶我超鐘意睇你個BLOG架
    豬手好好味道呀!
    你們家咁早食晚飯😃

    回覆刪除
    回覆
    1. Man Cheung 你好呀!歡迎歡迎~
      咸豬手真系好好食,我好鐘意食架😄
      我兩個小朋友要返學嘅日子我要就佢地早d食飯的,食完飯俾佢地休息一陣,之後叫佢地溫一溫書,我要佢地9:30前訓覺架😊所以早食飯

      刪除
  2. 嘩~~一D都唔浪費,仲有兩款食,好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一隻咸豬手一舉兩得,真系一d都唔浪,仲好好食👍👍👍

      刪除