2017年4月21日星期五

海鮮pizza(附食譜)

今朝見到fb回顧4年前嘅今日,兩姐弟食pizza,好得意呀!兩姐弟大個佐好多……今晚晚餐一於整返個同樣嘅pizza食吓先,可能太耐無整黎食,所以覺得特别好味! pizza yummy ~ yummy……















四年前我第一次試整嘅pizza,
依家回顧吓先…… happy !



以上兩個食譜做出黎效果都大致相同
我系用粟米代替牛油或橄欖油的,
因為我屋企系用粟米油嘅,
所以我唔會刻意去買其它油黎整pizza




7 則留言 :

  1. pizza好正呀!四年前張相影得好靚呀,睇下細佬個表情,捕捉得好好呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨翠兒! 細佬4年前真系好可愛`(*∩_∩*)′

      刪除
  2. Pizza的餡料好豐富,一是好好味!
    兩位小朋友大個咗好多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味呀!自制pizza我最鐘意落好多芝士😅哈哈!

      😊系呀小月,兩小朋友真系大個咗好多!

      刪除
  3. 小朋友一定鍾意食 pizza。

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀,大多數鐘意食!我兩個小朋友都好鐘意食架,依家出街食一個大pizza好貴! 識整真系自已整好d,經濟又實惠又足料又多芝士,味道又可以自己控制到,我個人認為自制真系好食過街買pizza!

      刪除