2020年2月25日星期二

氣炸椒鹽四季豆,粟米肉粒

實在太耐無打理我個blog了~ 呢排多佐空閒時間出黎,我真系要多返d上黎記錄返同分享吓我煮嘅餸菜至得~~ 近排我愛上了玩氣炸食物,哈哈🤭 試過氣炸過雞亦,雞脾,金沙骨等等…之類嘅食物,今日介紹吓我阿囡阿仔都好喜歡食嘅餸菜,就呢個氣炸椒鹽四季豆,簡單得黎又好味,我自己都好喜歡食😋仲有仲有粟米肉粒,呢個餸用黎配飯食真系超級正架👍

😊做法好簡單: 先將四季豆出一出水,撈起隔走水份,加小許油,味椒鹽拌匀,放入氣炸鍋,用200度氣炸5~8分鐘,再用快子反一反d四季豆再用200度炸多5~8分鐘即可(想d四季豆炸燶d可再加長時期,相反唔想咁燶就將溫度調低d炸) # 無氣炸鍋用焗爐亦可以架!









2 則留言 :

  1. 我身邊都好多朋友玩氣炸呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我系新手,哈哈~ 岩岩開始玩的,其實我當佢系焗爐咁用,但系佢焗野真系好快,清洗又方便,真系唔錯!

      刪除