2020年2月27日星期四

氣炸一口西多士 (附做法)

下午茶時間又到喇~ 我今日整氣炸一口西多士,做法簡單又好食,上星期阿囡已經整過,我今日得閒又再整,方便食我直頭切晒細細舊,整好再加d練奶上去真系好好食!

琴日同今日都放假,疫情期間我除佐返工放工同買餸之外其餘時間都系留系屋企,都唔會出街行,阿囡同阿仔由上月1日29(初五)至今日都無出過門口😎呢段時間無必要真系唔好出門,一出門就要用口罩,依家d口罩依然系一罩難求的,網上訂嘅又話要取消,排隊咩我去排過二次,第一次排佐幾個鐘無得賣,第二次去排佐4個鐘先買到1盒,其實好多藥房有貨,但d價錢貴到嚇死人囉…所以無必要唔好出街,留系屋企睇吓電視玩吓電話整下野食又或者訓吓覺咁囉! 



做法 : 方包揸花生醬同練奶,切大粒浸蛋液備用,牛油纸揸小小牛油,放已浸好蛋液方包落氣炸鍋,用180度氣炸4分鐘,反轉再炸多4分鐘,即可以!

#如屋企無氣炸煱可用平底煱慢火煎至金黃亦可 ^0^















以下嘅西多士系阿囡整嘅 ~ 唔錯唔錯!



沒有留言 :

發佈留言