2020年10月30日星期五

蠔油雙菇栗子炆清遠雞

現時栗子當造,街市好多菜檔都有賣栗子,價格亦很便宜,已去一半硬壳的栗子2磅只是20蚊,我喜歡買已去一半壳仲有衣包住嘅栗子返屋企自己去皮,我個人認為咁樣嘅栗子味道香d,已去全去壳的栗子我亦有買過,感覺無咁好食,唔知人地去壳時會唔會加佐化學野落去,買有半壳栗子返屋企自己去衣其實好簡單的,就系煲好一煲滾水熄火將d半壳栗子倒落去,等d水無咁熱時就拎起栗子,細細力一啐就可以去佐d栗子衣同去埋另外d硬壳,真系好簡單!

👩‍🍳栗子雞做法都好簡單, 雞剁件之後用2湯匙豉油蠔油醃一醃d雞,白鑊炒香薑片乾蔥頭,之後炒香雞脾菇同冬菇,放雞件同栗子一齊炒香,加一碗水大火煮滾之後轉細火炆20分鐘,煮到剩返小小汁就可以,熄火焗佢10分鐘,開盖加入蔥段炒匀即可以上碟 !  (我全程只是用蠔油同豉油調味,我沒有打欠汁, 如果大家想要欠汁的話,可以用生粉+水+小小豉油撈勻,倒落鑊再炒匀就可以了 )








2 則留言 :