2020年10月31日星期六

自家製韓國泡菜(附做法)

 早兩日放孖day,出佐元朗買餸,俾我見到d大白菜好大棵好靚,二不說買佐一棵,其實無諗住整泡菜的,突然醒起我之前整過泡白蘿蔔,酸辣的黎好爽脆我自己就鐘意食,但阿囡同阿仔就話泡白蘿蔔佢哋唔系咁鐘意,唔岩佢胃口,佢話無咁好食,不如你下次試整韓國泡菜,好喇反正我之前買佐d辣椒粉同魚露都仲有,雪櫃又有蘋果同南水梨,一於整個泡菜俾你倆姐弟食喇~ 我老公唔多好食泡菜的,哈哈,但我同對仔囡就好喜歡,我間唔中都有買「宗家府」泡莱返屋企食的,宗家府呢個牌子泡菜好味d,但佢買返屋企第一時間食系得個辣同咸味的,因為佢地包裝入面有脱氧劑阻止佢發酵,我地通常買返去開佐袋食小小先,之後放雪櫃等多2日再食會更好味,俾佢發酵多2日再食多佐陣酸味更加好食!

🌶🥬今次我整呢個泡菜味道同佢極似,食落口好爽脆辣辣地酸酸地,好開胃,味道真系唔錯,好正,食完又可以再整,食泡菜好有益架,佢發酵過程中自己製造佐好多活性乳酸菌和益生菌,而呢d菌又系對身體系好好的,你睇韓國人日日都食就知喇,泡菜系佢哋嘅國寶黎架,韓國家家户户都識整同埋會整好多放系雪櫃架 ! 💥泡菜始終系醃菜,我唔系韓國人,我又唔會日日食,最多系隔日食咁囉,哈哈~ 










新增說明文字









🎎 韓國泡菜🌶🥬材料 : 

大白菜1棵,粗食鹽適量,蘋果半個切粒,韓國梨半個切粒,洋蔥半個切件,指天椒3條,蒜頭2粒,薑1粒,韭菜小許,蔥段小許,紅蘿蔔絲,白蘿蔔絲,辣椒粉適量,魚露5茶匙 ,(糯米粉,水 ⇒ 煮成漿狀)


 👩‍🍳韓國泡菜做法 :

1: 大白菜切件,清洗完續塊葉撒上粗食鹽醃1小時 (半小時後佢自己會有好多水份走出來的) 將已醃好的大白菜拎乾及倒掉水份,用飲用水清洗2次,冲走d鹽分,拎乾乾水份備用。

 2:將蘋果粒,梨粒,洋蔥,蒜頭,薑,指天椒用攪拌機打成爛直至成茸就可以

 3:將辣椒粉魚露與果茸和糯米粉漿伴匀,加入紅蘿蔔絲,白蘿蔔絲,韭菜,蔥段拌勻

4:將拎乾水份的大白菜每1塊葉都擦上已拌勻的醬汁,放入玻璃盒壓實之後加盖,室溫放1日,俾佢自己發酵,發酵完放入雪櫃存放


 ⚠️ 室溫放至少12小時等佢自己發酵,發酵完即可以食用,發酵的越長時間泡菜越酸 🤗想味道更加好,我建議發酵完放雪櫃醃過夜或者醃多1~2天才食,會更加入味和爽口,更加好食,💥醃完會出好多水的,這是正常的 ! 
 😁我仔囡好喜歡吃的😁

😊朋友們如果你地都喜歡食就快d動動手做喇😊












沒有留言 :

發佈留言