2020年11月4日星期三

香辣泡菜炒豬腩肉

琴晚用自己醃制的泡菜黎炒豬腩肉,炒完出黎酸酸辣辣,超級好送飯,我自己覺得比起街上的韓國餐廳還要好吃,非常之好味👍屋企人個個大讚好吃,兩三吓清晒碟泡菜,阿囡連汁都唔放過,碟餸剩返小小汁佢叫我用個細碟裝起俾天第二日用黎撈食食,哈哈……阿囡話媽咪你醃d泡菜酸度岩岩好,又唔會好咸,辣辣地真系好好食 ! 我話最緊要你喜歡食,食完下次再整過^^ 嘻嘻~ 阿囡同阿仔好鐘意食泡菜,有時我地去韓國餐廳食飯時,老公都有點泡菜俾阿囡食,但阿囡話香港d韓國餐廳d泡菜味道甜味重d無咁好食,所以我就算系超市買宗家府返屋企食都系食小小先等佢自己發酵多1~2日有返d酸味出黎再食的 !





















沒有留言 :

發佈留言