2020年11月22日星期日

蟲草圓肉花膠湯,我的新玩具-砂煲

 近日疫情確疹人數又上升返了,第四波一出現就來勢洶洶~ 大家真系要小心,不能掉以輕身,為佐要加强身體抵抗力,琴日放假即刻煲返一煲蟲草圓肉花膠湯黎飲一飲,增強吓抵抗力之餘又補一補身先得,前排雙11系淘寶買佐個8.5 L砂煲,前日收到貨,琴日即刻拎佢黎用,但淘寶買的8.5L俾我想像中細,琴日試用佐黎煲湯煲完出來的湯唔錯,用砂煲煲湯出黎嘅湯系唔同d,還好佢的容量够我一家四口飲用,隻11我已好隱手但都買佐唔少野,買得最多系李子柒螺絲粉,因為之前買過覺得好好食,我同兩個小朋友都好鐘意食,我老公則一般,所以今次一買就買佐好多,有排食,哈哈……仲買佐部小型攪肉機,格仔餅機,四川同湖南嘅麻辣臘,臘肉,嘻嘻… 等放假就拎佢哋出黎玩 , 同埋整d臘腸臘肉黎食~ 




















2 則留言 :