2020年11月15日星期日

畺醋【豬腳薑】 (附食譜)

 🍂 秋冬系進補最好嘅季節~ 女人唔補好易老 ! 今日黎返煲【豬腳薑】🤩 滋補强身一吓先💪💪💪 🐷豬腳薑唔一定要生完坐月先食嘅😝 之前食豬腳薑全部都人地整俾我食嘅🤪我生完兩個小朋友坐月都系我奶奶整俾我食嘅😊上年我大嫂都有整,我都有份食,其實我系好鐘意食豬腳薑入面嘅豬腳同蛋,薑我一般架咋,好彩我老公同我唔一樣,佢好鐘意食薑同蛋,哈哈~ ~ 自己從未整過,今次自己試吓整先得,真系第一次咋😅對我黎講應該唔困難嘅……咁樣補一補,我今個秋冬唔知又要會重幾多磅,嘻嘻~ 為佐身體好唔理得咁多,一於補佐先算,我要儲定d能量過冬至得,因為我系一個好怕凍嘅人 (,,•́ . •̀,,) 






豬腳薑食譜


材料:

豬手或豬腳 1隻
老薑 2斤
雞蛋  10幾隻
八珍甜醋 5斤
八珍黑糯米醋  1斤
 (👆忘記放出黎影相😅)

做法:

1.豬手或豬腳叫肉檔切件,將已切件嘅豬手放入滾水內汆水,煲出血水雜質,即可拎起清洗乾淨,用白鑊炒香,備用

2.老薑清洗乾淨,去皮拍扁,太大件可切件,白鑊炒香,備用
3.雞蛋煲熟,剝殼,備用

4.  將已炒好嘅豬手豬腳及薑放入煲內,倒入適量八珍甜醋和黑糯米醋,醋蓋過材料即可,煮至滾起,轉細火煲30分鐘左右至入味上色,最後放入雞蛋浸煮10分鐘熄火即可!
 

😊
(我系今日煲完唔食 ,到第二日再煲返滾佢,之後轉細火煲返20分鐘熄火,焗至微暖先食,咁樣d豬腳同豬手唔會太腍,入味之餘又好食,超級正! )



※溫馨提示※
1.八珍黑糯米醋净系得個黑糯米香味和酸味,只要系中和甜醋嘅甜,可加可不加,我唔喜歡太甜所以要加d落去!

2.雞蛋方面,如果唔喜歡太硬嘅蛋,咁d蛋就唔好浸咁耐,醋會令蛋越浸越細隻同越浸越硬,浸的太耐會變鐵蛋!

3.每次''不"野食時一定要乾淨無水嘅餐具去不,如果食得唔快嘅可放回雪櫃食時加熱或者原煲室温放置2~3日要煲返滾佢,薑浸得越耐越好食!





同事介紹話加咸蛋會更加好食,我又不防一試,果然無介紹錯,真系好食,咸蛋d蛋白唔咸同唔會實啲啲,同埋唔會點縮水,咸蛋放入去俾雞蛋時間短,但佢系俾雞蛋更入味,真系正!

 



















沒有留言 :

發佈留言