2021年1月19日星期二

青紅蘿蔔粟米淮山栗子響螺頭豬骨湯

早兩日放假煲佐青紅蘿蔔粟米淮山栗子響螺頭豬骨湯,用乾響螺頭黎煲湯真系好香,呢個湯真系好正又香又鮮甜,真系好好飲, 響螺頭塊奄千奇唔好掉佐佢,功效好好架, 想知功效自己上綱查吓0K ,事先清洗乾淨個響螺頭同塊奄,之後拎去浸水,浸完響螺頭d水都唔好掉,用返佢黎煲湯 ,好鮮味架,我發覺近呢幾次用砂煲煲湯都特別好飲,我認為系個砂煲的功效,用砂煲煲湯時間長d要2小時,但系佢煲出黎嘅湯系特別香濃,而平時我常用嘅鵝姐煲Primada智能煲煲湯時間系短d,煲40分鐘等於明火3個鐘,而佢煲出黎嘅湯系特別清嘅,真系各有各好處 !


300幾蚊一斤,大概可以煲5~6次左右喇,
要視乎幾多人飲,我哋一家四口,
每次放5隻已好够味了




水滾後煲2小時,即可!

望落去煲湯真系超正
真系好香甜,完全唔需要落鹽調味!

每人一碗先,飲完再飲~
最後每人喝佐2碗湯連埋食湯渣

煲湯太正了,連湯渣都食晒!
平時我地極小食湯渣的




 

沒有留言 :

發佈留言