2021年1月31日星期日

湖南臘肉炒蘿蔔乾

冬天我好自然會買臘腸臘肉黎食,冬天嘅臘腸臘肉特別好食,以前同我阿嫂一齊住嘅時候,冬天一到佢就會食佢阿媽寄俾佢湖南臘肉,我開頭聞到佢陣都唔喜,但自從試吃過之後又鐘意佐喎,聞真系唔好聞,因為佢哋嘅臘肉同廣東嘅臘肉好大分別好唔同架,佢哋果d臘肉有獨特嘅煙燻味,仲要系好勁果仲,唔系人人接受到,我開頭都唔喜歡吃,因為佢陣味真系好勁,以前唔喜愛架但依家我竟然愛上食佢,我老公唔鐘意架,佢話d煙燻味太濃,哈哈~ 









"

第一次炒,用黎送飯吃超級正……

雙11果時買的,哈哈~ 
蘿蔔乾系買四川臘肉送的! 
用佢黎炒臘肉真系好好食👍




第二次炒我買佐泰国嘅螺絲椒🌶🫑黎炒,好辣,辣的好惹味,我喜歡用佢黎送粉麵一齊食真系超級正,我覺得好辣但阿仔阿女竟然話食到喎,佢哋都話好辣,佢哋就話喜歡用黎送飯食感覺無咁辣 ! 

第二次炒~ 

配呢款泰國米粉食真系好正
系優品360買的 (*^ω^*)

😋超級惹味!





沒有留言 :

發佈留言