2021年1月14日星期四

冬菇枝竹炆羊腩

超級怕凍嘅我見Fb嘅飲食群組d人成日post出d羊腩煲出黎,真系好吸引,過往我食羊腩一直都系返去外家食,因為我一家四得我同阿仔食,所以我好小自己系屋企整羊,我外家個個都食羊加上老豆又識炆羊腩,仲要系炆得好岩我口味,但因疫情嘅關係我媽12月生日飯都取消佐唔食,因為咁我都唔敢叫老豆炆羊腩俾我食,好多前年我貪得意炆過1次咁大把,因為味道唔好,所以之後一直無炆過羊,今次系我人生第二次炆羊腩,今次睇佐好多人嘅做法,俾我感覺唔系大難,所以決定買d炆黎食吓,味道唔錯,非常岩我食,我仲要買佐2次羊腩,第一次系百佳見佢有羊腩賣180幾蚊有2磅,望落都好正仲要系有得俾我慢慢揀,第二次去元朗合益街市買餸俾我見到d羊腩系成塊嘅,真系好靚我又買佐2斤幾(70幾一斤),前前後後加埋差唔多4斤,反正炆開就一次過炆多d,食完第一餐就可以用密實袋袋好一包包放上冰箱,幾時要食就可以拎落黎解凍,加反熱就食得,快靚正,咁樣就可以分開幾餐黎食!  
系百佳買嘅$168/2磅

呢d系元朗合益街市買嘅
羊腩好似70幾蚊一斤
羊脾就60幾蚊一斤

顏色鮮紅色好靚




柱候醬+芝麻醬+南乳



中火炒香料頭

加醬料炒香

加入已出水嘅羊炒香

加熱滚水至盖面

先加馬蹄,竹蔗,檸檬葉落中火去炆30分鐘

再加入冬菇及冬菇水再中火炆佢30分鐘
唔好開盖焗住佢,焗到佢凍溈主

將凍佐嘅羊腩煮返熱加枝竹落去煮多10分鐘,
再焗住佢至放凍

臨食飯前煮返熱佢,經過煮完再焗,
焗完再煮嘅方法,羊腩已經够晒諗同入味 !

最後加埋d蓎芹同蒜仔就可以食得

自家製特別好吃


已食一餐,有剩呢d用密實袋裝好
放入冰箱,食時拎出黎解凍即可

用煲仔裝住特別有風味

點羊腩的腐乳醬做法如下:
3磚腐乳+小小腐乳水+小小砂糖
全部攪爛成糊狀+小小檸檬葉絲,咁就可以了!

沒有留言 :

發佈留言