2021年1月12日星期二

鍋心粥底火鍋(外賣自取),打邊爐專用鍋

天寒地冬打邊爐最正,上星期老公問我佢話不如你放孖哋果日叫爺爺嫲嫲過黎打邊爐好唔好呀,我話好喎,反正我哋系淘寶買佐個專系打邊用嘅鍋,好似百幾蚊架咋,好抵用,用電嘅,之但系……天~氣~咁~凍,我唔想去買野同埋洗好多野喎,哈哈~ 跟住老公話不如外賣粥底火鍋唔洗洗咁多野,之後自己買小小菜再加1至2個海鮮好唔好,我即答好無問題,嘻嘻……最終自己買佐1斤蝦+2隻奄仔蟹,加d菜同一口牛,就系咁多……講真鍋心的配料真系好新鮮,我已經幫襯了好幾次了!























2 則留言 :

  1. 哩間好食呀!估唔到佢都有外賣呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢d質量唔錯,真系好好食,特別系最後嘅粥,超級鮮甜!

      刪除