2021年2月7日星期日

鎐柱臘味蘿蔔糕 (更新 : 已加食譜)

 呢兩日真系忙到不得了,要执屋之餘又要買野又要整糕,真得好攰,忙到連我自己喜歡食嘅芋頭糕都未得閒整……今年同往年一樣都系自己整,今次系有史以黎整得最多嘅一次,買佐11斤蘿蔔,用佐1包半粘米粉整,製成品有10個,每個有1斤多d,我覺得始終自己整點都比街買的好,自製一定足料些,味道亦會好一點,所以老公每年都問我整唔整蘿蔔糕,我每次都回答佢,你想吃我肯定會去做,看到她們吃得很開心的樣子,就算幾辛苦都是值得的!





















【鎐柱臘味蘿蔔糕】 

 👩‍🍳材料: 
 蘿蔔 (去皮刨絲)
 鎐柱 (浸透搣絲)
 臘腸 (蒸完切粒) 
臘肉 (蒸完切粒) 
冬菇 (浸軟切粒) 
蝦米 (洗乾淨) 
乾蔥 3粒切碎 
薑 5片 
片糖 小許 
胡椒粉 適量
 蠔油 適量
 紹興酒 小許

 ‼️請注意👆👆👆以上所有材份量沒有特定的,請按自己個人喜好,加加減減,適量便可! 
🤗我整蘿蔔糕份量每次都系⇒7斤去皮白蘿蔔配1斤粘米粉,加細半飯碗浸鎐柱嘅水! 
💥蒸糕時間不一定1小時,要因應返自己底糕嘅大細和厚度而去預計返時間 


 👩‍🍳鎐柱臘味蘿蔔糕做法: 

1,臘腸臘肉用白鑊炒到出小小油加乾蔥和薑片再炒香,讚小小紹興酒落去繼續炒,之後加埋蝦米,鎐柱絲,冬菇,再一齊炒到嗅到香味,即可剷起備用
 2,拎所有蘿蔔絲放落去剛才炒臘腸嘅鑊入面,拎返起炒臘腸嘅薑片,加小小片糖放系蘿蔔上面,大火煮滾,加胡椒粉及蠔油調味,熄火! 
3,留起小許已炒嘅臘味裝飾,將其餘臘味倒落去與已調味的蘿蔔絲拌勻,再續小續小篩入粘米粉,直至所有粘米粉與蘿蔔絲拌匀成粉漿即可! 
4,將粉漿放落糕盤,中火隔水蒸1小時,用筷子插入已蒸好嘅糕中央,拎起筷子沒有粉漿黏住即代表完全熟透!  







沒有留言 :

發佈留言