2021年2月12日星期五

2021牛年快樂

🥂2021🎉Happy🐮year🍻🎊 

🎉恭喜發財🥰 大年初一 ✴  

👩我在此恭㊗️大家及我嘅親朋好友系新一年👉身體健康,事事順利,笑口常開,心想事成,萬事如意,財源廣進,豐衣足食,百毒不侵,恭喜恭喜!!!💓💓💓😁😁😁💖💖💖🤗🤗🤗💞💞💞  一如以往每年一聚,老公d兄弟話要上黎拜年,同埋要食飯,所以我大年初一我又要煮大餐喇~ 早上煮多d,夜晚繼續食,年年有餘,哈哈…😊


8餸1湯~
發……發……發……


章魚蓮藕蠔豉發菜豬骨湯
~發財好市~

乾杯~ 祝大家身體健康




夜晚有老公另一個老友上黎拜年,朝早已留佐d餸,之後簡單d再整多小小,咁又一餐,快靚正~ 



我哋飲佐好多酒
梅洒系我自己浸嘅
老公d老友非常之欣賞我d梅酒

純飲梅酒好濃郁
溝小小soda水落去一齊飲
超級正!

已浸8年的梅酒
味道非常之醇香
好飲!






年初二我地一家去奶奶屋企拜年和食開年飯,
婆婆話疫情未完全控制好所以叫我哋暫時唔好過去住 ^^











1 則留言 :