2021年2月23日星期二

李子柒柳州螺絲粉(加辣加臭版)

自從系淘寶買過螺絲粉食之後我同一對仔女便愛上了,酸酸辣辣真系好好食,但系我老公極唔喜歡,佢話好臭喎,哈哈~ 淘寶上面嘅螺絲粉有好多牌子,我食了好幾款,最終都系喜歡食李子柒呢個牌子,佢嘅味道好岩我同阿仔阿囡食,同埋佢有好多配料,細佬唔食得太辣,佢食嘅時候就只會小小辣油就算,阿囡同我食得辣d,我成包辣油加晒,好正架! 我之前一直買黄色包裝黎食,但俾我見到有紫色包裝系加辣加臭版我更加要試,不得了,紫色呢款更加正,好好味辣得好過引,哈哈~ 雙11做優惠時我一系唔買一買就買佐幾箱,我一放假就間唔中會煮黎同對仔囡食,食佐一段時間,但無寫出黎,嘻嘻……今日食完又得閒就寫吓,食完下次再買……🤣🤣🤣








最唔好味道系中間最低黄色袋果款(香港買)
其餘全部都系淘寶和天貓超市買嘅!













 

沒有留言 :

發佈留言