2021年3月26日星期五

香椿菜火腿炒蛋

 🤪我真系大鄉里出城🙈人生中第一次買同第一次食😅😅買菜時見到呢d唔知道系乜東東🙄 於是問菜檔阿姨,佢話呢個系香椿呀8蚊1扎,功效好好架,唔系成日有的賣,你買扎返去试吓 之但系……我同菜檔阿姨講我從未試過呢d香椿喎,佢d葉紅色嘅系咩味道架,菜檔阿姨話系有香味嘅,好好食架,你買1扎返去試試,返去拖一拖水之後切碎用黎炒蛋,好香架! 我拖水時覺得d味道一般怕唔好食,於是去雪櫃拎兩塊火腿切碎佢放埋落去炒😆,炒蛋有火腿咁點都唔會難食得去邊度喇呱🤣🤣……食完之後我又唔覺得d香椿好香喎,哈哈~ ~ 一試無防🤭









元朗大扎d要12蚊一扎



沒有留言 :

發佈留言