2014年12月4日星期四

雪梨乾龍利葉石黄皮竹芋湯

繼續煲止咳化痰潤肺湯,今次系第一次買雪梨乾黎煲湯,估唔到煲出黎d湯都好清甜同好潤,以前一直無買雪梨乾黎煲湯我系驚煲出黎d湯會酸所以一直唔敢買,因為雪梨乾系連埋個蕊及有核的,我平時煲親雪梨湯都系用新鮮雪梨煲的,買龍利葉檔口的阿姐話呢排竹芋當造叫我揀2條放落去一齊煲,阿姐話有清熱去濕的,所以我就買黎試……








我在網上揾到的<竹芋>資料如下:






網上揾到呢款<竹芋粟米馬蹄紅蘿蔔瘦肉湯>睇落真系好正,我要揾日試下煲黎湯先得,嘻嘻…… ^_^



9 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我岩岩系網上揾到d資料你去睇睇^_^

      刪除
    2. 有咁多個別名,但居然一個都未聽過!!

      原來係涼性,我未必啱哦!

      刪除
    3. 我净系知道佢叫竹芋咋,其他別名我都無聽過,呢個竹芋應該唔會好涼,其實你煲齊湯都可以放1~2條落去,驚涼就唔好放咁多,我聽菜檔阿姐教人用竹芋黎整肉餅,用黎蒸肉餅我真系無興趣(¬_¬)

      刪除
    4. 蒸肉餅咁 "騎呢"!!不過我咁耐都未見過有得賣。

      刪除
  2. 呢個湯入面㗎料我差不多全部未試過!哈哈!味道如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 清甜,無苦味的,但一定要煲2~3小時先飲,如果大人小朋友咳煲呢個湯飲真系好好!

      刪除
  3. 龍利葉石黄皮止久咳一流~識貨呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……系d賣山草藥檔阿姐教我煲的!佢話有咳最好煲多d止咳化痰潤肺湯黎飲,唔好吃咁多西藥,西藥吃得多對身體唔好^_^

      刪除