2014年12月9日星期二

蒜泥白肉,冬菇栗子炆排骨,魚片炒娃娃菜

 呢两個餸真系大大話無整成年,早两日老公同我講佢同我姑奶去譚仔食米線,仲叫佐碟蒜泥白肉黎食,我聽完之後心思思去去吃,心諗出面d蒜泥白肉又少又貴,都系自己整好d,味道就返自己,酸d或者辣d都可以,嘻嘻………另外一個餸都系好耐無整ge就系冬菇栗子炆排骨,冬天食呢個餸特別正!再黎求其炒個娃娃菜,搞掟…………\(^o^)/







5 則留言 :

  1. 我都好鐘意食蒜泥白肉,但唔識點整

    回覆刪除
    回覆
    1. 我系上youtube睇做法的,你都去參考下……

      刪除
  2. 我咁耐都未食過蒜泥白肉,怕肥哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔系日日食,唔怕,日日食當然會肥!

      刪除
    2. 我係怕入口咬落肥肉嘅感覺,有啲打冷震,會即刻吐番出嚟!! ^^"

      刪除