2014年12月2日星期二

羅漢果菊花雪梨茶

我地d咳都好番喇,但都會煲返d潤喉止咳化痰當水飲,防止喉嚨再次唔舒,呢個茶味道唔苦大人細佬都岩飲!







5 則留言 :

  1. 呢個夠哂潤囉!

    雪梨我始終唔敢連皮一齊煲,面頭層蠟真係好恐佈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會用毛巾不停捽,捽到用手摸落去認為乾淨先拎去煲,或者洗多幾次就會無蠟,我平時吃鴨梨都系連皮吃的,其實d雪梨皮功效系好好架!

      刪除
    2. 我知呀,中醫角度都成日話要連皮一齊煲,但真係接受唔到,摸完隻手都油油滑滑,要用洗潔精洗手!!

      刪除
  2. 天氣乾燥,要飲多 D 潤返!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀,飲多d潤野喉嚨會舒服d,無咁易咳,咳,咳…………(^o^)

      刪除