2014年12月3日星期三

金銀蛋上湯浸豆苗,黑椒豬頸肉炒唐芹,蒜香雞扒,菜蕊

呢排豆苗當造,我呢邊菜檔d豆苗唔貴,12蚊一斤,真系抵食,第一次整金銀蛋上湯浸豆苗,真系好好味,老公讚我勁,佢話咁ge菜式你都整到,仲要系色香味有齊,不停話好味,佢一個人吃佐3份2,我同阿仔加埋先食得3份1咋,哈哈…… 老公返夜,中午會系屋企吃飯,午餐就系得我两公婆同謙謙3個人吃飯,因為盈盈返小學系學校吃飯的,夜晚又系3個人食飯,系我同两個小朋友食,夜晚两個小朋友唔喜歡吃唐芹,所以煎西塊雞扒俾佢地!










8 則留言 :

  1. 回覆
    1. 哈哈。。。。打錯字 (^o^) 依家即刻去改……

      刪除
  2. 咁樣煮豆苗,仲食得到豆苗嘅滑

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁樣整真系好正,好好味!我都系第一次整 ^_^

      刪除
  3. 平時 $12 都只係買到半斤豆苗咋!貴成咁,我都唔知幾多年無食囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽街市菜檔d阿姐話今年豆苗来貨價比上年平,上年d豆苗30幾蚊一斤,真系貴到真系嚇死人(¬_¬)

      琴日買12蚊一斤,但今日天氣凍d豆苗價格即刻貴返,今日買就要18蚊一斤喇…… (>﹏<)

      刪除
  4. 豆苗好食呀!
    你咁煮得,你㗎家人真有口福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯…我都覺得豆苗好食 ^3^
      我結婚後先學煮餸,煮得多就越煮越好食,越煮越開心,哈哈。。。。

      刪除