2014年12月25日星期四

聖誕@2014…… 挪亞方舟一日遊

一年一度聖誕又到喇,我祝大家聖誕快樂 ♡Y(^_^)Y♡  

12月22號我同两個小朋友跟幼稚園去挪亞方舟玩,两姐弟同d同學仔玩得好開心!我全程跟住佢地行,攰到不得了,見到佢地玩開心,我都好開心,攰都值得!哈哈……♡♤\(^o^)/♤♡























8 則留言 :

  1. 聖誕快樂!真係玩得好開心喎!有跟得媽咪多幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……佢地真系玩得好開心,我就攰d辛苦d

      刪除
  2. 成班小朋友一齊肯定玩得好開心啦,阿媽就做咗歡樂跟班!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計,我日日都跟出跟入,習慣了……嘻嘻!

      刪除
  3. 一個湊兩件梗累啦不過係小朋友好好嘅童年回憶呀

    回覆刪除
  4. 好開心的一天遊!謙盈媽咪,小高祝你新年快樂 ~
    新一年事事稱心又愜意,小朋友繼續乖乖,學業進步 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 又開心又攰~

      小高新年快樂………哈哈…

      刪除