2016年10月3日星期一

老爺奶奶菜田,維記豬潤牛肉麵,星巴克咖啡

早幾日9月30日老公叫我同佢一齊陪老爺揸部車出去長沙灣放低俾人驗車,於是一早7點幾我同老公送完兩個小朋友返學之後就揸車出長沙灣,去到放低部車我地3個人去佐深水埗維記咖啡粉麵吃豬潤牛肉麵,我自己好喜歡吃呢間d豬潤牛肉麵,超足料,好正!吃飽之後去星巴克飲咖啡打發時間,11點左右已經收到電話話部車驗好,我地返去拎車再揸返部車返元朗菜田,我對上一次去奶奶菜田好似系1年前嘅事了,哈哈……今次菜田少佐好多菜,奶奶話之前打風搞到好多菜都唔要得,好幾塊田都再種過,我見有好多木瓜所以摘佐一個大嘅,老公話想食甘蔗,老爺就斬佐一條好大好粗嘅俾老公,條蔗好長好重仲好甜,但系佢d皮超硬,用牙咬唔到,一定要用刀批走d皮先食得我仲摘佐d指天椒同秋葵返屋企,奶奶仲俾佐一扎菜蕊我,收穫豐富,哈哈!





























7 則留言 :

  1. 有自家新鮮蔬菜食,好幸福呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯……我就幸福,但老爺奶奶佢地就好辛苦囉……佢種嘅菜系用有機肥種的,種出黎d菜特別好食,菜味濃d同甜d!我奶奶一扎菜未夠1斤要1O幾蚊1扎,好多師奶幫襯佢買,食過知道好食,常日揾我奶奶買菜架,哈哈……

      如果你想食好d嘅菜一定要買本地菜或者有機菜,貴就系貴d,但真系好食好多架!

      刪除
    2. 我咪就係話妳幸福囉!! ^^

      其實依家街市都有有機蔬菜賣,但根本都唔知係真定假,價錢就賣到好貴呀!!

      係呢,妳老爺奶奶嘅有機菜係咪要親自去佢度買呀?

      刪除
    3. 系呀,奶奶依家無固定鋪,暫時做小販咋

      刪除
    4. 因為我老友一直都想買信得過嘅有機蔬菜,但佢住港島區!

      刪除
  2. 好開心,D菜真係好新鮮好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系,佢地每日朝早摘好d菜整好一扎扎,下午就拎去賣,真系好新鮮好靚!

      刪除