2016年10月24日星期一

香辣滷肉燥蛋,火腿娃娃菜,上海肉燥麵

做家庭煮婦最煩就系日日要諗買咩餸煮咩餸,真系煩死人…… 我自己好喜歡買定d急凍餸同罐頭放系屋企以避不時之需,我姑奶黎過我屋企見到我冰箱都嚇一跳,佢話我一星期唔落街都餓唔死我地一家口,哈哈……確實如此,今次煮呢個肉燥d肉都系我平時用剩小小肉就放上冰霜,儲儲埋埋唔少早幾我執冰箱就執出好多,用冰鮮肉煮呢個肉燥最好,因為滷肉味道重所以用佢黎煮系最好的,煮完出黎味道效果同新鮮肉系無分別的,煮滷肉燥同時加埋d已熟去壳蛋一齊煮d蛋真系好好味的,吃剩的肉燥如短期內吃唔晒最好放返冰箱,又或者食麵時加d肉燥落去吃好正同好好食的!







辣肉燥上海麵,超正!可惜爭2條青菜……哈哈…



5 則留言 :

  1. 我都係咁話,日日要諗買咩餸真係好煩,我一個禮拜都只係會煮三日餸,每樣材料買多少少,一次過煮夠兩餐份量,另一日就有隔夜餸食,唔使煩足咁多日,同埋唔使買餸煮飯嗰日真係可以慳到唔少時間呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得大人食隔夜餸無所謂,但我唔想小朋友吃隔夜餸……

      刪除
    2. 我唔係叫妳俾隔夜餸細路食,我只係分享我自己飲食方式,妳係全職家庭主婦,要細路食隔夜餸都講唔過去啦!我自己又要返工,仲好多晚要十點幾十一點先返到屋企,根本無時間再慢慢洗、切、煮,咁攪法半夜十二點都未有飯食囉!

      刪除
    3. 嘩……你咁夜先收工嘅,你做邊行? 如果系得我同老公2個人食,我都會同你一樣,哈哈……一次過煮多d分幾餐食,費是日日煮^^ 日日煮真系好攰(╯з╰)

      刪除
    4. 我係教鋼琴呀!我哋呢行起碼都四、五點先開工,因為要等學生放學返到屋企先上到堂嘛,如果係成人學生就仲夜,要等埋佢哋放工先得!

      係囉,唔使煮飯真係舒服好多,尤其相比起我份工,真係返工仲舒服過放假喺屋企要做家務㗎!我某程度上都係迫住要煮多餐份量,因為一個人份量嘅食材真係無人肯賣俾你!

      刪除