2016年10月23日星期日

乾果仁方包 (紅苺,提子,芝麻,瓜子仁,合桃)【附食譜】

風球下的方包……因為上星期五系8號球,教育局宣布所有學校停課,我兩個小朋友亦唔洗返學,早幾日已經知道星期五可能打風,咁我星期四己經買了好幾日餸,外面横風横雨,無得落街,悶悶地搵佐部麵包機出黎整下包……我估我自己應該有大半年無整過包,我再唔拎部機出黎用一用,我諗我部麵包機就快變化石了,哈哈……
今次我都懶得玩造型包,簡簡單單做方包就算,全程麵包機代勞,純白方包好單調,屋企有吃剩佐d乾果仁我拎佐部分放埋落去,可能我太早放乾果仁關係,d果仁全部搞到爛晒,其實咁樣仲好,因為我2個小朋友唔食乾果仁的,平時系街買嘅提子方包佢地會繼粒搣出黎俾我食的!呢個方包我系跟麵包機入面嘅食譜黎做的,系湯種包,感覺都幾好,第二日食唔需要加熱就咁食都系軟的,唔錯,第二日兩姐弟擦佐d芝士醬落去一齊食,佢地話好好喎!












2 則留言 :

  1. 我反而同妳相反,買咗部麵包機之後,反而成日用,好少手搓包,最正係臨瞓前預校定時間,第二日起身就整好!

    妳部機無果仁格嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無手搓包,平時整麵包系用麵包機搓麵粉之後自己玩造型,我地喜歡有饀包多d,所以好小整方包,我部機無果仁格的,要自己放落去!

      刪除