2016年10月31日星期一

豉汁榨菜臘腸肉片飯

我屋企個煮食爐系有埋煮飯功能的,但我由入伙到依家,今次都系第二次用佢黎煮飯咋,上次用佢黎煮過一次飯,都覺得佢煮出黎d飯好靚,昨日用佢煮有味飯,超正呀,煮出黎d飯真系好正粒粒分明,同煲仔飯一樣咁制,個煲佢完全唔痴飯架,如果想要有飯焦完全無問題,只要額外開火煲多5分鐘即有飯焦,用呢個煲黎煲飯系一粒飯都唔洗浪費!兩姐琴日話呢個飯好好味,好味過我平時煮果d多多聲笏,佢兩個竟然要添飯每人吃佐2碗飯,真系少見,可想而之呢個飯系幾咁正!











4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 系,用明火煮,煮好飯會自動熄火的!

      刪除
  2. 謙盈媽有咩材料丶教我整呀😋

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry依家先得閒覆你!

      豬肉洗淨切片之後加蒜蓉,豆鼓,食鹽,蠔油,生粉,麻油,炸菜全部撈匀就可以,用電飯煲一樣做到,洗淨d米加水按煮飯製,煮5分鐘後即開盖加已調味嘅肉和臘腸放系飯面,關上飯煲盖繼續煮,飯煲煮好飯跳製後唔好即刻開盖,等佢焗耐一陣,以防d肉唔熟!醃肉加調味隨意就可以,當飯煮好你覺得唔夠味可以加甜豉油或者煲仔飯豉油撈勻食就可以架喇 

      刪除