2016年11月2日星期三

黄豆涼瓜脊骨湯,蒜茸豆豉尖椒炒肉絲,煎鯖魚,白灼菜蕊

黄豆涼瓜湯我好小煲架,因為我2個小朋友唔鐘意飲呢個湯,今次呢個湯系老公叫我煲俾佢飲嘅,識我嘅人都知我唔喜歡吃魚的(除佐三文魚)哈哈…… 須則我唔喜歡吃魚但我都間唔中買魚整俾2姐弟吃既,但只限於一d簡單易整同埋無咩細骨嘅魚我先會買黎整架,嘻嘻~ 兩姐弟都幾鐘意食鯖魚!!














2 則留言 :

  1. 咁妳其實係唔鍾意魚嘅味道、texture,定係怕骨呀?

    我諗係我咁奇怪,細細個都已經勁鍾意食涼瓜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細細個食魚粥啃骨之後,見到魚就怕,搞到依家唔系咁鐘意食魚,對魚有陰影,嘻嘻!

      我大伯個女佢依家2歲都好鐘意食涼瓜,佢阿媽話食涼瓜皮膚靚,佢就成日叫阿媽整俾佢食,我兩個小朋友唔肯食涼瓜,湯就肯飲!

      刪除