2016年11月23日星期三

鹽燒烏頭,蝦籽藕餅(豬肉),上湯白菜仔

😂超級搞笑嘅盈盈,琴晚發生嘅事…笑鬼死我😅😅😅

話說琴晚系我第一次試整【鹽燒鳥頭】😋我系廚房整野,盈盈做完功課走入廚房系我隔離睇我整,見我用蛋白撈鹽好似好好玩咁,佢話要幫我整,之後見到我用d鹽將成條魚包住,佢話條魚俾我包完之後好似座山墳😂😂😂要拜吓條魚等佢安息😂哈哈……到我拎條魚去焗果時,佢走佐出廳叫細佬入廚房睇下仲叫細佬同佢一齊拜條魚😏傻得好緊要……😄真系頂佢唔順,笑死我😅……過佐一陣又去叫爸爸一齊去拜……爸爸竟然同佢地傻埋一份一齊拜……哈哈😂😂😂

⛼琴晚條鹽燒烏頭🐟好正👍👍👍好好味👅 d魚肉好鮮甜,配普寧豆醬食好味,再淋埋小小🍋檸檬汁更加好食!原來自己整好簡單架咋,出街食一條鹽燒烏頭最少要100蚊,自己整超級抵食!老公👦話好食,開埋罐🍺啤酒配魚一齊食仲正喎😄

# 喜歡食魚嘅朋友試下自己整喇!做法亦好簡單架咋,材料:一條魚,2包粗鹽,2隻雞蛋(要净蛋白) ,買魚叫人唔好打魚鱗(要保留鱗) 條魚洗乾淨魚肚用小小胡椒粉同鹽醃一醃加2片薑就得,蛋白用筷子打到起泡同粗鹽撈匀,之後拎d粗鹽包住成條魚拎去焗,用高火250度焗20分鐘,食得!



















2 則留言 :

  1. 哈哈,條烏頭遇到家姐都算叫做有番啲福氣!! XD

    我好耐之前都整過一次,感覺上食法同蒸魚無乜太大特別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…… 我個人認為焗好食d,蒸嘅烏頭我系阿媽屋企食過我覺得唔好食,唔知系條魚嘅問題還是蒸嘅問題!

      刪除