2016年11月29日星期二

串燒雞芝士雜菜包

今日繼續post整麵包嘅相……整包真系會整上隱架,上月尾整完排包之後過佐一兩日我又整佐以下呢款串燒雞芝士雜菜包,倆姐弟同老公超級喜歡食我整呢款包,我屋企所有人都好鐘意食呢d串燒雞,嘻嘻……依家我拎佢黎整包,仲要系一個包放一串燒雞落去再加埋芝士,嘩……正到爆!所以我整親呢款包都好受歡迎!人仔細細嘅倆姐弟早餐一人要吃2個串燒雞芝士雜菜包同埋一杯朱古先夠,哈哈~ 真系好擦得好擦得!










3 則留言 :

  1. 生產力十足!好足料,我都想食呀~~
    整包真係會有癮,不過時間成日都唔夠駛,同埋有時整完又無人食,有機會我都想整多兩轉……

    回覆刪除
    回覆
    1. 請你食……自己整系足料,同埋岩自己口味(^_-)
      吓……⊙_⊙點解你整完無人食?你屋企無人喜歡食麵包?

      刪除
    2. 我爸媽都嘴刁架,佢地唔係完全唔食嘅,但有時我可能整咗6個,佢地覺得唔啱食就只食一個,同埋佢地中意天天新款,有時擺多一日就唔食啦,咁就要自己食埋~~而家阿妹結咗婚,少咗個人幫手食,唔敢整咁多~~

      刪除