2016年12月8日星期四

臘味煲仔飯,生菜,雜丸

今日系7仔買野店員問我要唔盒臘腸,佢話入面有4條有2款味道,一款系鴨膶腸,另外一款系鮮肉臘腸,見佢系鴻星出品應該唔差所以買黎試下,4條要30幾蚊都唔平……今晚一於拎佢黎試吓整煲仔飯,今次試用珍珠米黎整煲仔飯煲睇下效果系點,出黎效果同我平時煮飯用嘅泰國米差唔多,用珍珠米軟身小小,至於d臘腸我唔多喜歡,因為好甜,唔岩我口味,2款臘腸之中鴨膶腸好食小小,食落口香d軟d,鮮肉臘腸好甜同有小小硬,唔岩我!我喜歡油鴨同銀魚仔多d……因為俩姐弟唔食油鴨所以我淥生菜同時加d雜丸落去一齊淥,等佢地有餸食,今晚好簡單就整碟菜同臘味飯,加小小丸就算(^_-)簡簡單單又一餐!












4 則留言 :

  1. 臘腸居然唔鹹仲反而甜咁得意!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 系喎,真系甜架唔系講笑,我一d都唔鐘意,元朗出名天氣生晒果款榮華臘腸都系甜嘅,但無呢款咁甜,所以我又系唔唔鐘意!所以我喜歡系街市買,因為街市d阿姐會話俾你聽邊款系感邊款系甜,同埋可以買好少好少2條試吓先,岩食下次先買多d!

      刪除
  2. 好少聽見臘腸好甜呢~~不過冬天食臘味飯好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系……冬天食臘味確系特別正! 唔知你有無食過榮華臘腸呢,榮華出產嘅臘腸都系鹹中帶甜的,我都系唔喜愛……

      刪除