2020年12月29日星期二

雪梨雪耳桔餅魚腥草茶

我又黎煲魚腥草茶喇……事關我住緊嘅大廈前排有1個人確疹新冠肺炎,我工作嘅地方一早已講明如果自己住緊的大廈有確診就要我哋停工3日如果再有確診就一定要俾個人檢測報告先可以返,停完3日咁岩第4日我本身系放假嘅,之後到我返工喇,返佐1日工,第二日返到去,就話個商場有人確診佐,即日要成個商場消毒同要暫停營業,當日我地就安排去佐第二間鋪返,但第2日就唔可以返,要去做有報告嘅$240檢測,唉……即系話我又要我放無薪假了,呢個月無啦啦放佐幾日無薪真攞命,為保自己及家人身體健康真系要煲多d清熱潤肺飲品及湯水飲吓先得~ 

😌得閒就要煲吓呢d茶黎飲,預防勝於治療💪 👩‍🍳今次魚腥草遲d先落,最後15分鐘先落,其餘所有材料水滾後放料煲45分鐘 ,前後1小時就可以飲 !











 

沒有留言 :

發佈留言