2020年12月11日星期五

五指毛桃鮮淮山栗子響螺頭湯

昨晚煲呢個五指毛桃湯好好飲,啖湯好濃郁同好鮮甜,我第一次買乾響螺頭煲湯,系街市買雲耳時見佢好靚,阿姐話呢d響螺頭煲湯好正架,你成日幫我買野我認得你我平小小俾d你試,你試佐先,鐘意下次先買多d,我230半斤俾你,未買過就買小小試吓喇,佢詒呢款系美國響螺晒乾嘅,叫我唔好買大大隻果d,好大隻果d系大陸螺晒乾的,得個大字佢煲d湯無咁鮮甜的,見阿姐咁講所以我買佐半斤230蚊試吓,我琴日系天瑞街市見到我買呢d乾響螺要650蚊一斤呀,領展買野真系特別貴過人,琴晚好簡單煲個湯,炒個菜,其他2個餸都系酒樓買嘅,哈哈,快靚正! 因為疫情酒樓生意麻麻所以都推出好多好抵食嘅餸菜出黎做外賣,真系抵食,成盒咕嚕肉58蚊,依家去街市買50蚊豬肉無幾多架咋 ! 

網絡上嘅資料

呢度買佐半斤






















沒有留言 :

發佈留言