2020年12月7日星期一

田園燒烤樂 , 親親大自然 !

原本上個月頭計劃好5~6號拎孖day同小朋友去長洲或者大澳玩吓嘅,點知個疫情又突然間勁佐好多,唯有取消,改同朋友去流孚山食海鮮,點知過佐幾日又突然個疫情又黎大爆發,佐政府又黎個2人限聚令,咁……即系叫我地唔好去酒樓食喇,咁朋友建議話不如去菜田果度燒烤,果度系自己地方又够大又空曠,燒完又可以去摘下菜,去菜田度輕鬆吓都唔錯架,咁唔洗諗,一於去菜田燒烤呼吸吓新鮮空氣人都精神d~ 我叫兩姐弟一齊去,佢哋竟然話無興趣,唔去,叫我哋自己同朋去,佢哋唔去,咁我地就幾個人去燒吓野食傾吓計,d時間過得好快~ 燒完烤走去摘佐小小菜,我見朋友種佐好多斑蘭葉,我摘佐d走,老公就摘佐d油麥菜,摘完眨吓眼太陽又要落山,  我哋嗱嗱林清理好現場,执埋d野咁就差唔多要走喇,因為一入夜菜田就會有好多蚊,唔走會俾蚊咬死,所以太陽落山我地就要準備定拎野走人~ 


燒元貝

燒羊架,燒海蝦,燒魚蛋

燒牛小扒,海蝦,烏頭魚

香草羊架,牛小扒👍好正

♨️🍠😋

鹽燒烏頭

😋😋😋

燒呢款日本蕃薯,好甜,好好食!
呢款日本蕃薯超正,超甜!

燒菠蘿,正!

燒香蕉,人生第一次,哈哈~

燒香蕉,我覺得一般

燒完條香蕉,吃落完全唔似吃緊香蕉

暫時只有油麥菜可以摘

老公同朋友一齊摘菜

兩三吓已摘晒,翻一翻土又種其他菜

青BB嘅木瓜,我摘唔落手o((⊙﹏⊙))o

 



 

2 則留言 :

  1. 有自己地方可以聚下真好!而家真係見面食飯都難……

    回覆刪除
    回覆
    1. 都系架,呢個疫情太恐怖搞到d人都唔敢出去聚

      刪除