2021年10月14日星期四

藍苺香蕉鬆餅,乳酪朱古力鬆餅

同一星期出現2個颱風🌀🌀⚡🌧🌩颱風【獅子山】完佐之後跟手又黎一個颱風【圓規】,勁呀~ 🤔幾時黎個榴槤颱風呢? 哈哈……

打風唔好周圍去,最好留系屋企整吓野食睇下電視訓下覺,咁就最好喇,😁今次整鬆餅唔洗打蛋器好方便嘅,全部野撈匀就搞掟,就系咁簡單😆預熱焗爐先,再200度焗15~20分鐘(視乎焗爐溫度而定)💥撈粉時記得輕力撈到無乾粉即可以👩‍🍳過度用力撈d粉會起麵筋到時個鬆餅就唔鬆軟架👌,😅今次無特定份量,我憑感覺🤣 亂咁黎,我幾驚失敗…點知又成功佐😅😛份量一包熱香餅粉,2小匙羹泡打粉,2只蛋,小小粟米油,3條香蕉壓成蓉,3份1盒奶,小小黄糖,藍梅乾適量 (其實可以唔加黄糖都可以) 










好鬆軟,有好香嘅香蕉味,正!



13號好彩颱風圓規系4點後先落波姐,咁我就唔洗去返工嚕,我地系8號波系4點前落波系要返工的,系4:01分後落波就唔洗返,哈哈…… 呢個鬆餅系挂8號颱風下的早上而整嘅乳酪朱古力鬆餅,我覺得放得唔够多乳酪,若下次再整嘅話,我唔放奶,要放多d乳酪應該會更好味d,同埋可以放少d糖,因為d朱古力粒都有d甜,我個人認為搞到個鬆餅甜佐小小,但阿仔阿囡就話味道岩岩好,唔會過甜喎! 我個人喜歡用香蕉黎整好味多d,香好多,但小朋友就喜歡我用朱古力粒去整!










依然好鬆軟,好好食!



2 則留言 :