2021年10月29日星期五

竹芋粉葛紅蘿蔔粟米栗子豬脷湯,蔥油豬脷,蠔油炒西芹

 早幾日見到街市有竹芋賣,於是買佐3條,見d粉葛都好靚,細細條正常系好嫩,突然想食豬脷,一於一齊買埋返,今日放假就留系屋企煲吓湯,訓吓覺休息吓就算,無必要我系唔想落街的,依家好多時一次過買幾日餸,懶得日日去街市…… 


網絡上資料 ==> 竹芋,又名竹薯或細米薯,可生吃、煲湯,甚至磨成粉來入饌食用。單看竹芋外表,大部分人都誤以為是筍,菜檔店員黎姐指竹芋的供應期很長,由6月開始至12月,外形雖似筍但兩者完全沒有關係。揀選的時候要看外形,幼身無節位的較嫩,太肥大而有節位的吃起來會有渣。

老嫩竹芋的烹調方法各有不同,如嫩身的竹芋可以撕去外皮直接蒸來吃,亦可磨成粉沖水喝,又或加入其他食物蒸煮;而老的竹芋則可以配紅蘿蔔、粟米和馬蹄等來煲湯,有助祛濕清腸胃。



豬悧水滾後同所有材料一齊落,煲45分鐘就拎起放涼,切片備用

蒜蓉切碎,芫茜蔥切粒

燒熱鑊加適量油炒香蒜蓉,
之後加芫茜葱花炒香,
加小小食鹽調味

將炒好嘅蔥油淋系豬脷表面即可


點小小甜豉油食更鮮味

買返屋企先洗乾淨

用蔥片+紹興酒出一出水

出水5~10分鐘

要清乾淨d脷苔

所有材料切件

水滾後煲2~3小時
我通常煲2.5小時

煲好前20分鐘加公幾粒紅枣杞子





沒有留言 :

發佈留言