2015年12月17日星期四

粒粒芝士鮮奶方包,豬膶粉腸皮蛋粥

呢款方包食譜系FB入面d人分享出黎得,我見人地整得好靚,我又跟人地食譜去試做一次,睇下效果如何,總得來講呢款方包味道唔錯的,如果即日食晒就無問題,但隔日吃呢……佢就會硬,我個人覺得始終都唔及低溫發酵好!








老公返親夜班我朝早基本上都要煮埋早餐,唔煮就要系街買,我多數自己煮嘅,自己煮健康d的埋便d呀麻,哈哈!我两公都喜歡吃粥,街買d粥我成日覺得麻麻,海皇粥店d粥都幾好,但唔平囉,上次同老公去食生滾粥一餸都好似要30幾蚊,得4~5塊豬膶咋,真系唔抵食!




4 則留言 :

  1. 麵包的組織看來也不錯呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 即日食軟棉棉味道唔錯,但隔日食就一般,唔焗返熱系無咁好食囉

      刪除
  2. 直接法麵包通常第日食都係又乾又硬。

    唔嫌做功夫的話,幾時都係自己煮好好多,起碼無添加先啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯……直接法隔日食唔系咁好食!

      自己煮健康d,出街食系快靚正,但味精太多了!
      為佐自己及家人健康我盡可能都會自己煮(^_-)

      刪除