2015年12月6日星期日

牛油果刺身,蜜糖鬆餅

首次拎牛油果咁樣食,其實我唔系咁喜歡食牛油果架,幾年前食過一次,唔多鐘意,所以一直都無買黎食! 前排我系微信度見到我小學同學仔拎牛油果當三文魚刺身咁樣黎食牛油果,佢話吃落感覺好似吃緊三文魚,我心諗:吓……似三文魚系真唔系呀?我好鐘意食三文魚架喎,咁我一於要賈返個黎試下先,早幾日買佐2個好青好青嘅牛油果返屋企,放佐幾日摸落有小小淋,所以拎黎加刺身豉油和芥末醬一齊食,試佐一啖我覺得好奇怪,真系有d似三文魚喎,咁樣食牛油果真系好正,净食牛油果我就唔鐘意食,哈哈!








見到綱上有人教整鬆餅,仲話好似KFC鬆餅,味道有9成似,於是我跟人食譜做黎試下吃,我覺得一般,因為我幾鐘意去KFC買鬆餅食架,嘻!











9 則留言 :

  1. 我都覺得咁樣食牛油果真係好似食緊三文魚!^o^
    你下次整鬆餅搵隻紙杯裝住啦,好食D架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 系……我都覺! 鬆餅用紙杯,咁咪好似食杯仔蛋糕囉

      刪除
  2. 似三文魚?得閒我又試下先!^^

    回覆刪除
  3. 妳個牛油果都未算真係好熟,如果再熟啲、腍啲的話,口感更加似三文魚刺身!我之前都有 post 過 blog 講咁樣食法,可能妳無睇到。以前日本啲窮人就係咁樣食牛油果當 sashimi 㗎喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我覺得牛油太熟又好似唔好食

      刪除
    2. 唔係要太熟,只係妳依家呢個狀態唔夠軟身、口感唔夠豐腴。

      刪除
  4. 牛油果當刺身咁飲真係未試過,不過試過加埋三文魚粒粒做他他,好好味!

    回覆刪除