2015年12月23日星期三

天使蛋糕,雙色果仁曲奇

我之前報嘅蛋糕班已經結束佐一段時間了,今次呢個天使蛋糕就系上蛋糕班堂時學整的,今次焗呢個蛋糕焗得好靚,完全無爆面,反而上次上堂時整嘅蛋糕就嘛嘛地,今次呢個蛋糕系整俾表姐表哥佢地食的,佢地吃完話返俾我聽個蛋糕超正,好好食,俾街買嘅好食好多,可惜嘅系個蛋糕細得制,吃完想再食,都已經無得吃了,哈哈……我聽完覺得好開心同埋好好笑,因為我無諗過佢地咁鐘意食架,既然咁鐘意食,咁我下次一定要整個大d又或者整2個細嘅先得(^o^)……  另外仲整佐小小果仁曲奇俾佢地食(^_-)
























8 則留言 :

  1. 我最差兼最怕就係抹 cream!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我抹cream技術好差,哈哈……抹極都唔平,唯有抹不規則形狀就算,嘻嘻*^O^*

      刪除
  2. 謙盈媽咪,祝你們一家聖誕節快樂喔 ~

    回覆刪除
  3. 有人中意食就最開心!祝你們一家聖誕快樂呀^^

    回覆刪除
  4. 個天使蛋糕正呀!(๑´ڡ`๑)
    謙盈媽媽,聖誕節快樂!

    回覆刪除