2015年12月14日星期一

咸菜胡椒豬肚支竹排骨湯

基本上每年冬天我都會整呢款湯黎飲,我自己好鐘意食豬肚,最惨系豬肚難洗,真系要用花好多時間去洗,所以我都少整黎食,有人建議我買急凍豬肚就唔洗煩,但我唔喜歡急凍,怕唔乾淨,所以我喜歡買新鮮豬肚自己洗,新鮮豬肚煲出黎嘅湯的確系鮮甜d好味d,而豬肚亦好食好多,依家d豬肚貴佐,我買呢個要40蚊呀,仲要唔系每間肉檔有得賣,我行佐2檔都話無,有人留起佐,去到第3檔先買到,依家好多時d人地一早同肉檔講留起,咁我地想買都無!呢d天氣凍凍地飲呢個湯我覺得好正!








5 則留言 :

  1. 我一直都唔敢洗豬肚,怕一路洗一路反胃勁嘔!!

    依家買到咁貴,又要花功夫洗,我寧願買豬腱或排骨好過囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意食豬肚多d,豬腱和排骨系另一種食法,同豬肚無得比(^_-)

      刪除
  2. 豬肚口感特別,我都好鍾意食,也不覺得好難洗,只是擔心膽固醇高,都好少食咯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬肚膽固醇好高架咩?我真系唔知…………唔系日日食豬肚唔怕,哈哈!

      刪除
    2. 所有內臟都屬高膽固醇的食物,不過吾係日日食唔怕既。

      刪除