2016年8月17日星期三

糯米糍(3款口味)……已更新!【附食譜】

昨晚整佐d糯米糍,咁岩老公放假所以今日我地一家大細拎d糯米糍過去婆婆屋企食,順便拎埋d澳門手信俾婆婆舅父阿姨佢地……今次d糯米糍我整佐3款口味,有例牌嘅花生味,今次加多佐2款口味,一款系奶黄餡另一款系紅豆粟子餡,紅豆栗子系烘焙店買嘅,而奶黄餡系自己整的,奶黄餡料食譜系烘焙店提供俾我的,我買紅豆餡時問店長有無現成奶黄佢話無,佢話其實奶黄好易整,店長話:不如我拎我個食譜俾你影低,你返屋企自己試吓整,我聽到後即答好同不停講唔該,哈哈……呢間店舖嘅店長真系好人……我整好d奶黄都有試味,我個人認為味道唔錯,等我屋企人試吃完奶黄糯米糍後,問吓佢地意見睇下好唔好味,味道如何,到時再報告俾大家聽……如果大家都喜歡咁我下次可以拎呢款奶黄餡試做冰皮月餅食餡……嘻嘻~ *^O^* 










澳門手信



在場所有人都食過d糯米糍,個個都話2款新口味都好食,講到最受歡迎一定系原味花生芝麻椰絲餡,原味真系無得輸…………哈哈!我問過大家意見今次嘅糯米糍皮好還是上次的好,佢地意見系上次d皮系軟滑d造型無今次咁好,今次呢d糯米糍皮煙韌d香d,大家話兩款皮都好好食,只系口感唔同,味道大致一樣! 兩次糯米糍皮唔同系因為做法有些少唔同,上次系所有材料撈匀就蒸50分鐘左右,今次做法系將水份的材料煲滾撞落d亁粉上,再撈勻之後蒸20分鐘,分別在於呢度,其餘材料大致相同!


烘焙店舖提供俾我的食譜
在此再次謝謝SWEET CC烘焙店


糯米糍食譜:(份量30粒)

材料:
1:糯米粉280克,粘米粉30克,澄麵粉20克
2:砂糖160克,鮮奶400克,椰汁400克,粟米油2湯匙
3:椰絲,熟糯米粉(白鑊炒)

做法:
1:將材料1所有粉類過篩
2:將鮮奶和砂糖用小火將糖煮溶,加入椰汁和粟米油煮滾,然後快手倒落材料1以及快手撈匀至粉糰狀態
3:將粉糰放在已塗油的碟上隔水蒸20分鐘至熟,粉糰蒸熟後放凉放入密實袋用手不停搓揉(增加煙韌度,可選擇唔搓揉的)
4:最後放雪30分鐘(雪過的粉糰無咁黐手)取出分割自己喜歡的大小粉糰,壓扁粉糰包上餡料收口即可

※ 包餡時帶上即棄透明手套會容易d包,否則好黐手







4 則留言 :

  1. 整得好圓、好靚~~我都想食呀!最愛花生芝麻~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨便拎黎食唔洗客氣*^O^*……我家人同你一樣最愛花生芝麻,我最愛系奶黄,老公同阿囡愛吃紅豆,哈哈……大家口味都唔一致^@^

      刪除
  2. 我仲以為三款口味咁多,實有一款係榴槤㖭,哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!其實我冰箱仲有小小急凍榴槤茸我都有諗過整榴槤架,之但系我又想試試其他新口味,嘻嘻~~

      刪除