2016年8月5日星期五

南北杏雪梨雪耳蘆薈糖水

太耐無煲蘆薈糖水,前幾日見到facebook顯示2年'前嘅當年今日我煲過呢款糖水,另到我又好想飲呢款糖水,於是打電話問奶奶依家仲有無種蘆薈,佢話有種,咁我就好唔客氣咁叫佐奶奶摘d俾我用黎煲糖水,哈哈……奶奶咁易話為我又點少得佢果份呀,我煲好佐糖水之後留起佐一半俾奶奶架,佢話太耐無飲呢款糖水都覺好正,仲話多謝我,我答佢你都傻嘅洗麥多謝,d蘆薈你摘俾我架,孝敬下你好應該㗎嘛!我呢個奶奶做人真系好開通開朗,完全唔會摆奶奶款,好識得為d仔女著想,我識得一d仔女同學仔嘅媽咪講佢地奶奶點樣唔好點樣煩討厭等等……我聽起都覺得煩,好彩我奶奶對我都好好,關係亦唔錯!  向來婆媳關係呢家野唔好起上黎真系好煩好激氣架m(._.)m 





















9 則留言 :

  1. 嘩!D蘆薈真係好靚呀!你同奶奶相敬如賓,你敬我一尺,我敬你一丈!為你鼓掌!

    回覆刪除
  2. 嘩,有私家新鮮蘆薈煲湯水,肯定好正!

    我都恭喜妳婆媳關係可以咁好,實在難得呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 婆媳關係好舆壞真系好睇大家點相處,分開住關係會好d,所謂相見好同住難!

      刪除
    2. 完全認同呀!就算係兩公婆,好多時個老公退休後多咗時間喺屋企都會多咗嗌交!!

      刪除
  3. 見到都想食:) 婆媳關係真係可以好煩,你真係好幸福呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝您!婆媳關係相處得唔好確實會煩到嘔!分開住會好d,減少好多生活上嘅磨擦,關係自然會好d……如果同奶奶住埋一齊的話日日朝見口晚見面有時真系會好煩,難免關係會差!

      街市都有呢d蘆薈賣架,你試吓買黎煲糖水吃呀,呢款糖水好清潤的!

      刪除
  4. 原來蘆薈可以用嚟煲糖水。屋企種咗啲,可以試吓喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒煲黎試下,呢款好潤,好易煲架咋!

      刪除