2016年8月1日星期一

香辣惹味菜脯(附食譜),豬頸肉蒸粉絲

自從上次整過呢個辣菜脯食之後我就愛上佢,上次整得唔夠多,好快就俾我吃晒了,趁放暑假咁得閒我又再整……今次我要整多d整多d,放雪櫃慢慢食,用佢黎撈飯,撈麵食真系超正架!我同老公最喜歡用辣菜脯黎撈麵食,煮好個净麵加2匙羹辣菜脯再加小小甜豉油撈一撈即可以食得,咩餸都唔洗加已經好好味,簡單得黎好味又方便!阿囡見我話好正,佢自己都間唔中去雪櫃拎辣菜脯黎撈飯食……阿囡跟得我多越食越辣,今次呢個辣菜脯比上次嘅仲要辣,佢都食到,佢食完系不停飲水解辣架,哈哈……細佬對唔個辣菜脯喜歡程度則一般,因為佢唔系咁食得辣,小小辣佢就接受到,但我今次真系整得辣佐d嘅,我個人認為越辣越正!










呢個人仔不停加辣菜脯落飯度
佢話辣得黎好好味……
食湯米時又加辣菜脯
佢話加佐辣菜脯碗米粉好味d……
我用辣菜脯黎醃豬頸肉,底層加粉絲吸味,正!

我自己最愛用辣菜脯黎撈麵食!
超級正,又香又辣!

喜歡辣菜脯朋友可以試下整
做法唔難^_^
份量其實隨意加減都可以
唔一定要跟足我嘅!







2 則留言 :

  1. 妳整得咁 prof.,拎去賣都得喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……整黎拎去賣太大工程,要花好多時間,我應付唔黎……我仲要一個人湊2個小朋友1個大朋友,已經忙到暈咁制,我有時間整黎自己食吓已經好好了……我有時好想麵包但總系無動力去做,所以好多時都系得個想字,最後做唔到d野出黎架,哈哈……

      刪除