2016年8月4日星期四

酥皮榴槤批

昨日下午整佐呢個甜品,超級好味!焗果時成屋榴槤味好鬼正,吃果時好脆好香真系好鬼死正……呢d榴槤茸系老公買返黎嘅,即系上次整糯米糍果用剩果d,呢塊酥皮就勁囉,系好耐好耐之前應該年半前又或者系2年前都唔奇,系我之前買黎整杏仁條果時用剩架,哈哈……用剩摆佐系冰箱度一直無用,早2日執冰箱先記得有佢嘅存在!
做法簡單到小朋友都識整,因為全部材料都系現成野,净系切開酥皮加上饀料,之後用鐵叉將四邊位置壓實,咁就可以拎去焗,焗20分鐘左右就食得!













4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 系……我對仔女吃榴槤嘅份量吃好小架咋!新鮮榴槤都系吃一舊咁大把,哈哈……我同老公就好鐘意吃,仲食得好多!

      刪除
  2. 想問吓妳呢隻酥皮會唔會有好濃牛油臊味呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔覺有牛油臊味,我個人覺得呢款酥皮焗完唔會油淋淋幾好!

      刪除