2016年8月14日星期日

香芋椰汁喳咋糖水,澳門之旅

今日下午無時做突然想飲糖水,於是落樓下買佐d香芋黎煲喳咋糖水,我系買現成一包包果d喳咋返屋企黎煲的,我第一次煲味道唔錯,做法又簡單,洗乾淨d豆加適量水就咁煲就ok……最後加埋椰汁攪匀咁就食喇!

早幾日過佐去澳門玩2日,時間過的真系太快,眨吓眼就話玩完……今次一家大細去玩感覺好特別好開心,但好攰……我最開心系可以睇水舞間表演,票價須然贵,但真系好好睇好,值得睇!至於我好期待嘅酒店自助餐就有些少失望,比我想像中差……另一開心事系一家人乘坐全球最高以及獨一無二嘅8字形摩天輪!



















5 則留言 :

  1. 乜「錦記」原來有喳咋雜豆賣呀!?

    早兩個禮拜我都係喺電視節目睇到個明星版「水舞間」咋,原來咁大製作,咁多道具機關,難怪賣咁貴飛啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有……16蚊一包,佢果度買雜貨都算平!

      【水舞間】d飛真系賣得好貴,我已經坐系最平嘅C區睇都要$580蚊一個人,小童要$406……但真系好好睇!現場睇表演效果好鬼正,好震撼,如果未睇過嘅真系要去睇睇,感受下有幾震撼!

      刪除
  2. 我前晚都煲左椰汁喳咋,自己加多左紅豆同花生,不過就冇加芋頭,因為袁生唔食,仲有加左西米,凍食熱食都得,我呢邊街市雜貨店一包喳咋$9蚊/包

    回覆刪除
    回覆
    1. 9蚊……袁太你果邊平得好緊要……其實净系加椰汁已經好正,加埋芋頭落去煲d糖水更加香,可惜袁生唔食芋頭,呢款糖水我喜歡熱食(^_-)

      刪除