2015年8月6日星期四

素鵝,魚肉釀茄子,欖菜肉碎炒四季豆

其實我都唔記得之前買佐呢條系素鵝定素鴨,哈哈!因為買佐好耐架,買佐返屋企無食,跟手放去冰箱度,一放就半年,嘻嘻… 早幾日去冰箱揾野先揾到佢,經解凍之後……我將佢2面煎至金黄,便切開佢黎食,岩岩煎好脆卜卜又幾好食喎! 但系我两個小朋友唔鐘意食……←_←











4 則留言 :

  1. 煎炸嘢兩個細路都唔鍾意食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地两個人一人試佐一啖即話系用豆腐皮做的,所以唔食,平時我煲腐竹糖水佢两個都唔鐘意,系我話一定要飲,一人一细碗,咁佢地先肯飲腐竹糖水架咋 !

      刪除
    2. 咁即係唔鍾意食黃豆製品?

      刪除
    3. 唔系,佢地鐘意飲豆漿,食豆漿,食豆腐花,偏偏唔鐘意腐皮和腐竹 -_-#

      刪除