2015年8月29日星期六

清蒸紅鲔,火腿魚蛋炒韭菜花

呢餐好簡單,蒸條魚再加碟菜,屋企餸清晒,我要兩個小朋友一齊去買餸,我問佢两個食咩餸,盈盈就話是但,謙謙就話要食魚,系魚檔見到有䱽魚,鱸魚,紅鮪,魚……我叫謙謙揀一款,佢揀條紅鮪……系佢自己揀所以食都食得多一d,呢條魚多數系佢兩個吃,我净系执手尾咋,事關我對魚系一般的,可食可唔食……













4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 系呀,我自己細個果時都鐘意食魚……

      系自從食過一次魚粥,俾d魚骨卡系喉嚨之後就驚佐食魚,依家我系唔鐘意食魚同埋唔鐘意整魚,但系小朋友鐘意食,我都無辦法,我局住要要去整 -_- #

      刪除
  2. 我都比較鍾意食海鮮多啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我系食肉獸……哈哈,所以我鐘意食肉多過食海鮮 ^_^

      刪除