2015年8月9日星期日

火腿豆卜炒雜菜,榨菜肉餅蒸滑豆腐,鵪鶉蛋腐竹白果薏米糖水,消暑大西瓜

我好似好耐無煲糖水了,今日下午得閒就煲佐一煲鵪鶉蛋腐竹白果意米糖水,可能太耐無飲呢個糖水喇,今日覺得特別正!今日呢两個餸我都系好求其咁煮,嘻嘻……飯後水果系吃大西瓜,今年我未試過買黑美人西瓜,買親西瓜我一定系買馬來西亞大西瓜,我依家怕佐d黑美人西瓜,怕佢有打針 (^_-)












2 則留言 :

  1. 我都好耐好耐無煲過呢款糖水喇!

    飯後唔好食水果已經知道好耐,但我都一於少理,直到最近聽到有形容話食完飯後食生果不單只吸收唔到營養,果酸物質仲連同其他食物一齊喺體內腐敗,聽見都打哂冷震,所以開始迫自己食飯前果!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔多飯後食水果,好多時下午食,我肚餓就會揾水果食,無水果先至揾零食(^_-)

      刪除