2015年8月21日星期五

日式放題 @ 至尊滿屋

上個月尾7月26號,大嫂突然一個電打黎問我去唔去放題,我即刻一口答應佢話……去呀,因為我系一個好鐘意食自助餐同放題嘅人,哈哈……難得有人陪我去食我更系去喇,就算吃到夜一夜都唔怕,大嫂話去試新野,佢聽我家姐話至尊滿屋d食物唔錯,於是訂佐呢間,去到店舖時個感覺都好好,整體食物都好好,d刺身真系正到暈,果晚我地每個人都食到好飽好飽,我仲有好多食物未試,如果人陪我再去,我都好想去多幾次呀!再次要多謝我大佬大嫂請我地3個去食佐一餐咁豐富嘅晚餐,太好味太正了!



























6 則留言 :

  1. 睇落真係唔錯呢~~價錢貴唔貴呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期一至三$208,星期四$218,星期五至日$228,小童$138……仲要收加一服務費(^_-)

      我覺得唔貴,佢嘅食物質素真系唔錯,食物種類選擇都又多,呢d價錢算抵食!

      刪除
    2. 咁都合理喎~謝謝資訊分享^^

      刪除
  2. 齋睇相都覺得食物真係唔錯喎!

    其實放題同自助餐有咩分別呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 放題系你點佐食物佢拎過黎俾你,自助餐系要自己出去拎食物,我自己喜歡放題 !

      刪除
    2. 哦,依家明白喇,我一直以為放題只係日文的自助餐叫法,因為我一向都好少出街食,所以無知呀!! ^^"

      刪除